Jana Trojanová - herečka a moderátorka.

Divadlo

Jak je důležité býti (s) Filipem

„Milý příteli, pokud nemáš rád pozéry, koho vlastně můžeš mít rád?"

Jsme důvtipní. Jsme seriózní. Jsme dobře vychovaní. Jsme elegantní. Někdy ale, když se nikdo nedívá, vášnivě jíme, chodíme v ponožkách a věříme na osud. Ryze britská studie žen, mužů, vztahů a stereotypů, kterým dobrovolně a s úsměvem podléháme.

Jak je důležité míti Filipa

Lehkovážná komedie pro vážné publikum.

Tlustý prase

"Současný příběh velké lásky, která musí přemoct několik kil nadváhy. Hlavní hrdinka je totiž tlustá jak prase."

premiéra: 21.6. 2016 v Divadle pod Palmovkou

 

Horečka úterní noci

Benefiční muzikálový galavečer!

Co vše se může stát během jedné úterní noci v opuštěném baru, kde kdysi bývalo až nebývale živo? V tomto magickém opuštěném prostoru, plném vzpomínek, ožívá dávno zašlá sláva pěveckých hvězd napříč celým 20. a 21. stoletím.

Commedia finita

Hra současné autorky Viktorie Hradské: Commedia finita reflektuje život slavné české operní umělkyně Emy Destinnové a současně poukazuje na malost, závist a nepochopení, které ji po celý život obklopovaly. Ústřední postava – Ema Destinn – se na jevišti nikdy neobjeví. Vypovídají o ní čtyři postavy – průvodkyně jejího života: učitelka zpěvu, uklízečka, placená společnice a komorná.

Tři veteráni

Pohádka s hudbou a tancem o šesti obrazech

OBSAH:
Fimfárum. Úžasná knížka pohádek pana Jana Wericha. Patrně nejznámější je příběh tří vysloužilých vojáků, kteří se toulají světem. Pomocí tří kouzelných darů (harmoničky, klobouku a měšce), které dostali od hodných skřítků, napraví hamižnou princeznu a sami zjistí v čem je vlastně to pravé lidské štěstí.

Dokonalá svatba

Dokonalá svatba angl. Perfect Wedding je anglická situační komedie britského dramatika Robina Hawdona, která měla premiéru roku 1994 a od té doby se objevuje na jevištní celé Evropy.

Drahý Diego, aneb před Fridou byla Quiela

Hudebně-literární pořad s úryvkyz knihy Eleny Poniatowské "Drahý Diego, objímá tě Quiela" vás seznámís nelehkým osudem ruské malířky Angeliny Beloffové: "modrým ptáčkem"a milenkou mexického malíře Diega Rivery.

Příběhosudové lásky, ale i bolesti a samoty, se odehrává po první světové válce vPaříži. Místní Bohéma a Angelina mezi nimi, upírá zrak k idealizovanému obrazuMexika, k zemi, kde se může uskutečnit nová UTOPIE.

Archiv

Služky

Původní Genetova hra SLUŽKY kombinuje klasické francouzské drama s prvky kriminálního příběhu čerpajícího z černé kroniky. Dvě služebné hrají hry "na někoho jiného i sebe navzájem". Někdo má možná na někoho políčeno... Anebo je to jen hra na pohrávání si myší s kočkou, umožňunjící únik z reality?

Ženy ve službách hákového kříže

Hra o dvou pohledech na umění a slávu žen předních nacistických pohlavárů.

Kam až může ženu dovést touha po uměleckém a společenském docenění?

 

We are the Talents

Bláznivá hudební komedie divákům odkrývá zákulisí mediálního fenoménu dnešní doby, talentových soutěží. Šest finalistek zcela rozdílných charakterů doufá, že jim výhra v soutěži změní život, že jejich starý život vymaže a otevře dveře do zářivé budoucnosti.

Úvod do neštěstí

Divadelní groteska o hrách, které na sebe hrajeme a které jsou k smíchu stejně jako k pláči.
Co je štěstí? Odpovědi Jaroslava Duška, Radvana Bahbouha, Piera La Cheze a dalších shlédnete v autorském divadelním představení Úvod do neštěstí.

Improvizovaný večer

28. 8. 2014 se v Divadle Na Prádle odehrál premérový improvizovaný večer.

Intr - scénické čtení

Divadelní scénky na motivy knihy Intr od Ladislava Karpianuse, které zrežírovala Tereza Karpianus a ve kterých  hrají Ondřej Rychlý, Jana Trojanová a Ondřej Novotný. 

Experiment

Co bylo dřív, vejce, nebo slepice? A co kohout? Kdo koho vlastně svedl, Eva Adama, či naopak? A had ďábel byl rodu mužského, či ženského? A co z těch vajec vzejde? Prvotní hřích? Natvrdo?! Mělo být snad jablko sváru pouhou boží provokací? Nebo mělo jen zabít tu nebetyčnou nudu v ráji?

Kulhavý mezek

Historická divadelní hra Oldřicha Daňka.  

Píše se rok 1628, třicetiletá válka je téměř ve své polovině. Kdesi v zapadlé stodole se před jejími hrůzami schovává skupina potulných komediantů. Má ještě smysl vyprávět příběhy? Co má v takové době ještě smysl?